Lattiamainonta myymälässä tehoaa

Tutkimusten mukaan lattiamainonta lisää myyntiä keskimäärin 25 %. Se on tehokas osa mediamixiä, tuki brändimainonnalle kuten tv:lle, printille ja radiolle. Myymälämainonta tavoittaa kuluttajan H-hetkellä tuotevalintaa tehtäessä ja se on loistava tapa uutuustuotteiden lanseeraukseen.

Päivittäistavarakaupassa meillä on n. 660 yhteistyömyymälää eri puolilla Suomea. Mukana lattiamainonnassa ovat ketjuista mm. Kesko, SOK, M- ketju ja ns. villit kaupat. Halutut myymälät voidaan valita esim. ketjuittain, alueellisesti tai myymälätyypeittäin. Kampanjajaksot alkavat kuukauden alusta tai puolestavälistä ja ovat pituudeltaan 2-8 viikkoa.

Mainospaikat myymälöissä sijaitsevat tuoteryhmän kohdalla, pääkäytävillä ja sisääntulossa. Lattiamainonnassa voidaan käyttää myös ns. johdattelutekniikkaa, jossa ensimmäinen tarra johdattelee pääkäytävällä tuoteryhmää lähestyttäessä ja toinen tarra pysäyttää tuoteryhmän kohdalla. Minitarramenetelmällä saman valmistajan useampi tuote nostetaan esiin omilla tarroillaan.

Rynkeby

Rynkeby

Saarioinen-Laatikot

Saarioinen

Mondelez

Mondelez

Marabou4

Marabou

Paulig Frezza Forte1

Paulig Frezza

Philadelphia

Philadelphia

Philadephia

Philadelphia

Saarioinen kartanon parhaat

Saarioinen

Uncle Ben`s

Uncle-bens

Abba Ateriavalmis

Abba

Atria Kotler2

Atria

HK

HK

Kelloggs

Kellogg’s

i-SGbB2jH-2850x1903

Findus

Oltermanni

Oltermanni

becel

Becel

saarioinen

Saarioinen

i-hQBQHwC-X3

Myllyn paras

i-xnxXHv3-X2

Flora

i-XbSNMJV-X2

Fazer

i-wZ2G95R-X2

Castello

i-jPzqRC5-X3

Marli

i-Dhvjrn9-X3

Marli