Myymälämainonta mediamixin osana

Myymälämainonta on osa katkeamatonta markkinointiketjua, tehokas tuki kattomainonnalle kuten tv:lle, printille ja radiolle. Myymälämainonta tavoittaa kuluttajan H-hetkellä eli tuotevalintaa tehtäessä.

Peitto

Myymälämainonta on tällä hetkellä mahdollista noin 660:ssa suuressa päivittäistavaramyymälässä kautta maan. Mukana lattiamainonnassa ovat ketjuista mm. Kesko, SOK, M- ketju ja ns. villit kaupat. Halutut myymälät voidaan valita esim. ketjuittain, alueellisesti ja myymälätyypeittäin.

Mainospaikat myymälöissä

sijaitsevat tuoteryhmän kohdalla, pääkäytävillä ja sisääntulossa. Lattiamainonnassa voidaan käyttää myös ns. johdattelutekniikkaa, jossa ensimmäinen tarra johdattelee pääkäytävällä tuoteryhmää lähestyttäessä ja toinen tarra pysäyttää tuoteryhmän kohdalla. Minitarramenetelmällä saman valmistajan useampi tuote nostetaan esiin omilla tarroillaan.

Tekniset tiedot

Tarra koko:
800 x 1200 mm tai 1200 x 800 mm
Tarra voidaan leikata muotoon ilman lisämaksua.

Ostoskori koko:
330x200mm

Aineistonsiirto ohjeet (Brandfactory)

http://brandfactory.eu/fi/aineistonsiirto
Yhteyshenkilö: Jari Vuorensalmi puh. 0500460342