Lattiamainonta

"Lattiatarramainonta on myynnin vauhdittaja"

Lattiatarramainonta on myynnin vauhdittaja!

Lattiamainonta myymälässä tehoaa

Tutkimusten mukaan lattiamainonta lisää myyntiä keskimäärin 25 %. Viimeisimmän selvityksen mukaan mainostetun tuotteen myynti kasvoi lähes 40%, samalla kun vertailutuotteiden myynnin trendi oli laskeva. Lattiamainonta tehokas osa mediamixiä, tuki brändimainonnalle kuten tv:lle, printille ja radiolle. Myymälämainonta tavoittaa kuluttajan H-hetkellä tuotevalintaa tehtäessä ja se on loistava tapa uutuustuotteiden lanseeraukseen.

Mainospaikkojen sijainti

Mainospaikat myymälöissä sijaitsevat tuoteryhmän kohdalla, pääkäytävillä ja sisääntulossa. Lattiamainonnassa voidaan käyttää myös ns. johdattelutekniikkaa, jossa ensimmäinen tarra johdattelee pääkäytävällä tuoteryhmää lähestyttäessä ja toinen tarra pysäyttää tuoteryhmän kohdalla. Minitarramenetelmällä saman valmistajan useampi tuote nostetaan esiin omilla tarroillaan.

Lattiamainonta tukee markkinointikampanjaa, ohjaa oikealle hyllylle ja vaikuttaa viime hetken ostopäätökseen. Se tarjoaa myös näyttävän tavan herättää kuluttajien huomio tuotelanseerauksissa. – Lattiatarramainonta on myynnin vauhdittaja!
 

OTA YHTEYTTÄ

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous myyntiä vauhdittavasta mainonnasta!